piątek, 31 sierpnia 2012

Międzynarodowy Dzień Blogera

Dowiedziałam się, że 31 sierpnia każdego roku obchodzony jest dzień blogera. To dziś ! Jakie są zasady? Blogerzy z całego świata publikują notkę polecającą 5 innych blogów. Jaki jest mój wybór?
Moja przygoda z blogowaniem (?) zaczęła się od tematów kulinarnych:
www.mojewypieki.com - pieczenie to moja pasja (jedzenie też), przepisy różnorodne, piękne zdjęcia
www.kwestiasmaku.com - proste przepisy na niecodzienne dania
Z czasem zaczęłam czytać także blogi kulinarno-modowe:
www.makelifeeasier.pl (i makecookingeasier.pl) - blog Kasi Tusk, znany chyba wszystkim i 
www.youhavethat.blogspot.com - blog trochę mniej jeszcze (!) znanej Kasi  :-)
www.mylittleprincesemi.blogspot.com - to blog jednej z pierwszych osób, które odwiedziły myownworld, ale czytam nie tylko z sentymentu ;-)

Piszę tu od kilku miesięcy i cieszy mnie każda osoba, która tu zagląda. Dziękuję wszystkim mamom i nie-mamom, które (którzy ?) nas odwiedzają i zostawiają swój ślad pisząc komentarz, "lajkując" lub obserwując, ale również tym, o których obecności informuje wzrastająca ciągle liczba odwiedzających. Najpierw czekałam na pierwsze 10 osób, później 100 a teraz przeczytało już moje wpisy prawie 600 osób! Jak zobaczyłam 500 nie mogłam uwierzyć. Teraz czekam na 1000, więc biorę się za pisanie. Jutro pojawi się zapożyczony z innych blogów polskich, międzynarodowych, dzieciowych i nie-dzieciowych - zdjęciowy przegląd komórkowy, a w niedzielę.. coś słodkiego. Zapraszam!

1 komentarz:

  1. "(...)to blog jednej z pierwszych osób, które odwiedziły myownworld, ale czytam nie tylko z sentymentu ;-)". DZIĘKUJĘ za wyróżnienie :*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń