środa, 5 marca 2014

co mnie kręci

Dziś zamieszczam listę moich ostatnich odkryć, przy pierwszym dziecku były internety w ogóle, ale teraz mam już swoich faworytów i sieciowych i rzeczywistych. Moje top 4 na dziś zamieszczam poniżej.

1. Bloglovin
Codzienna prasówka, zazwyczaj niestety już nie w ciszy przy kawie. Ale mam swoje sposoby. Czasem podczas dłuższego karmienia sięgam po telefon i kładę obok Leosia na poduszce do karmienia, czasem uda mi się zdążyć podczas drzemki chłopaków jeśli się zsynchronizują. Lubię czytać blogi, kiedyś priorytet miał fb, tvn24 i natemat, teraz zaczynam od Bloglovin. Przyznam się, że na początku byłam sceptycznie nastawiona, ale jest to bardzo praktyczne urządzonko. Wiem co już przeczytałam a co na mnie jeszcze czeka, no i nie zapomnę wejść na jakąś stronę. Polecam bardzo.

2. Paczkomaty
Uwielbiam zakupy,ostatnio najczęściej odwiedzam sklepy internetowe. Gdyby jeszcze kilka sieciówek miało takie sklepy to chyba w ogóle przestałabym odwiedzać galerie handlowe. Najgorszą rzeczą były zawsze dostawy, kurierzy to takie istoty, które dzwonią w najgorszym momencie. Albo jak jesteśmy na spacerze albo jak maluchy śpią. Nie lepiej jest z listonoszem, on zazwyczaj zostawia awizo, bo przychodzi akurat 5 minut po tym jak my wyjdziemy na dwór. A paczkomaty to jest TO! Ostatnio trafiam na bezpłatne dostawy - więc wychodzi ekonomicznie. Paczka spokojnie sobie czeka na mnie, dostaję powiadomienie mailowe i esemesowe. Mogę sobie wybrać miejsce dostawy, albo takie blisko domu, albo takie gdzie będę i przy okazji się odbierze albo jakiekolwiek inne. Jedyne co mnie zastanawia, to co będzie jeśli zamówię tyle rzeczy, ze wszystkie skrytki będą zajęte? Albo co gorsza, co będzie jeśli inni zamówią tyle, że dla moich przesyłek zabraknie miejsca...

3. Apple CarPlay
Apple cały czas mnie zachwyca. Wymyślają nowe produkty i usługi, nie stoją w miejscu.
W końcu w samochodzie będzie coś niezawodnego ;-)

4. Tablet
Niby to samo a nawet mniej niż komputer. Ale jednak ostatnio dużo czasu spędzam z nim. Oczywiście w pierwszej kolejności dzieci, mąż itp. Ale na następnym miejscu jest on. Co oferuje? Szybki dostęp do sieci, nie trzeba czekać aż się włączy. Można poczytać gazety, część płatnie a część bezpłatnie a część płatnie mniej niż w kiosku. I tyle. Bo w gry nie gram i na inne aplikacje też czasu brak. Oferuje mi tak mało a jednocześnie tak dużo. No jedyny minus to, że muszę korzystać z niego potajemnie, bo amatorów jest więcej - głównie Adaś. A jak wytłumaczyć, że mama może a on nie.

5 komentarzy:

  1. Ewa, a ten Bloglovin pozwala śledzić polskie blogi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie można śledzić. Polskie i nie polskie. Nie wiem jak to działa ale działa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czytam rożne i parentingowe i o gotowaniu. Najdłużej chyba hafija.pl tekstualna.pl i mojewypieki. Ale ciągle coś dodaję i usuwam.

      Usuń
    2. Bloglovin też poleca blogi na podstawie tych już obserwowanych.

      Usuń