piątek, 7 marca 2014

mama gotuje #4 zaległy tort urodzinowy

Jak można zauważyć na podstawie ostatnich wpisów, moje dziecko jest miłośnikiem ciastek. Nie żeby jakoś wyjątkowo często słodkości gościły na naszym stole. Staramy się ograniczać cukier w diecie całej rodzinki. Być może z tego niedoboru cukru wynika adasiowa miłość do słodkości. I chyba również dzięki temu Adaś w czasie choroby z ogromną chęcią wypija wszelkie syropy, szczególnie te bardzo słodkie. Chociaż witaminą cie też nie gardzi.
Poniżej zamieszczam przepis na tort urodzinowy jaki zrobiłam na naszą rodzinną imprezkę na drugie urodziny Adasia. Przepis to chyba za dużo powiedziane, zarys przepisu.

Czekoladowy biszkopt urodzinowy

Przepis na biszkopt możecie znaleźć tu KLIK!

Biszkopt przecięłam na 3 części. Każdy blat nasączyłam mieszanką wody i soku z pomarańczy. Ciasto przełożyłam konfiturą bez cukru. Na wierzch położyłam polewę czekoladową przygotowaną na oko - z czekolady gorzkiej 70% i śmietanki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz